.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
چرا در قضیه بهداد سکوت اختیار کردید؟

سایت شمال ورزشی نوشت:وزنه برداری در مازندران از سالیان قبل تا به امروز جایگاه خوبی داشته است.ورزشکاران استان بارها و بارها در میادین مختلف و المپیک نشان دادند با اندک توجهی وزنه برداری مازندران همانند کشتی می تواند قطبی برای خود در کشور باشد.
 در طول چند سال اخیر به مدد تلاش مسئولین این هیات ،وزنه برداری مازندران توانسته حرفهای خوبی برای گفتن در تمامی رده ها داشته باشد تا آنجا که در یکی دو سال اخیر به عنوان هیات برتر در کشور شناخته شده است.البته بی انصافی است یادی از مربیان گمنام و سازنده وزنه برداری این استان نداشته باشیم که با امکانات بسیار حداقلی و ناچیز و در سالن هایی که بیشتر به خرابه می ماند قهرمانانی را تحویل ورزش کشور داده اند که پشت حریفانشان از شنیدن نام آنها می لرزد. از جمله این ورزشکاران می توان به حسین توکلی بهداد سلیمی بهادر مولای و.... اشاره کرد که از پرورش یافتگان زحمات همین مربیان گمنامند وعملکرد هیات وزنه برداری  مازندران همیشه مدیون این دست مربیان سازنده بوده و خواهد بود.
در روزهای اخیر ورزش وزنه برداری شاهد اتفاقاتی نه چندان زیبنده بود . یک طرف این قضیه ورزشکار پر افتخار وزنه برداری جهان و قهرمان المپیک یعنی بهداد سلیمی و طرف دیگر کوروش باقری سرمربی تیم ملی بود .متاسفانه بسیاری از رسانه های کشور بعد از درگیری بهداد با باقری بر علیه ورزشکار مازندران قلم زده که با صد افسوس با سکوت محض مسئولین مازندرانی هم روبرو شده بود.
در این میان سکوت رییس جوان هیات وزنه برداری مازندران و عضو هیات رییسه فدراسیون برای اهالی ورزش جای تعجب بوده است.اگر امروز عباس رحیمی به این جایگاه رسیده و برتر شدن هیات زیرمجموعه خود را در رسانه ها اعلام می کند به مدد همین ورزشکارانی است که توانستند با کسب مدال در رقابت های مختلف، وزنه برداری مازندران را صاحب جایگاه نمایند. از طرفی این ورزشکاران هم انتظار دارند تا مسئولین ورزشی استان و مخصوصا" هیات وزنه برداری مدافع حق و حقوقشان بوده و اینگونه در قبال بعضی از مسائل سکوت اختیار نکرده و مرغ همسایه را غاز نبینند. ضمن اینکه رحیمی می توانست بخاطر ارتباط نزدیکی که با رضازاده رییس فدراسیون وزنه برداری دارد این مشکل را قبل از علنی شدن حل نماید.
به هر ترتیب انتظار می رود مسئول وزنه برداری مازندران در قبال این دست قضایا از خود جسارت بیشتری نشان داده و مدافع خوبی برای ورزش مازندران و زیرمجموعه خود باشد حتی اگر در سال های بعد به عنوان هیات نمونه وزنه برداری در سطح کشور شناخته نشود!!!


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hamid 3 ارديبهشت 1392
وقتی شمال نیوز که یک رسانه مازندرانی هست طرف باقری رو گرفته بود و بهداد رو محکوم کرده بود از دیگران چه انتظار می رود.
سید 3 ارديبهشت 1392
ما مازندرانی کلاً غریب پرست بودیم و هستیم و خواهیم بود .درود بر دلاور مرد قائمشهری کتابدار مازنی ساکن گلستان
کارمند باغیرت 4 ارديبهشت 1392
بهدادسلیمی سرمایه ایران و مازندران است. مربی باید مخلص و الگوی اخلاق برای شاگردانش باشد نه اینکه خط گرو برای شاگردانش بکشد و .....
زنده باد بهداد سلیمی قهرمان مازندرانی
زنده باد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.